تماس بگیرید

Deghat Gostar Tajhiz
|

آنچه در این مطلب می خوانید

نرم افزار CCS30

نرم افزار رابط CCS30 و مبدل K-114 از برند KELLER

در این پست قصد بررسی نرم افزار رابط CCS30 که رابطی بین برخی تجهیزات کمپانی KELLER و رایانه شخصی شما میباشد و مبدل K-114 را داریم.

تجهیزات دیجیتال کمپانی KELLER از نرم افزار هایی مختلفی به عنوان رابط بین PC و تجهیز بهره می برند.

در اغلب موارد زمانی که خروجی مودباس تجهیز، USB نباشد و از مبدل K-114 به عنوان رابط استفاده شود؛ نرم افزاری که برای ارتباط با PC از آن استفاده می شود نرم افزار رابط CCS30 می باشد.

این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ایی را روی تجهیزات متفاوت به شما ارائه میدهد که در کلیپ زیر به تفصیل به آن پرداخته شده.

به طور مثال در این ویدئو ما با استفاده از یک پمپ دستی مدل K/P به یک مانومتر دیجیتال مدل LEX1 فشار اعمام می کنیم و خروجی RS-485 این گیج را با استفاده از یک مبدل K-114 به رایانه متصل کرده ایم و در نرم افزار، اطلاعاتی ماننده فشار لحظه ایی ، دمای سنسور، فشار متوسط،فشار حداقل و فشار حد اکثر را به صورت عددی و گراف مشاهده می کنیم.

تنظیمات نمایش کمیت فشار، تنظیمات شخصی شده ی کلید های فشاری، تنظیمات Zero Mode ، شماره سریال دستگاه، آدرس دستگاه، گزینه های قابل نمایش در منوی داخلی دستگاه و غیره، از جمله مواردی هستند که با این نرم افزار به آسانی به آنها دسترسی خواهید داشت.

لازم به ذکر است اگر شما تمایل به تامین همین امکانات از برند های رقیب داشته باشید با هزینه هایی حدودا سه برابر این برند سوئیسی مواجه خواهید شد.

کیفیت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی، رایگان بودن تمامی نرم افزار ها و دقت فوق العاده بالا از مزیت های این کمپانی می باشد که ما به عنوان نماینده انحصاری آن در ایران به شما عزیزان خدمت رسانی خواهیم کرد.

نرم افزار رابط CCS30

اعتماد شما ، پشتوانه خدمات 20 ساله ماست.

ین نرم افزار فوق العاده، با امکانات بی نظیر خود در امر data monitoring و بررسی اطلاعات فشار و دما، ذخیره اطلاعات، رسم نمودار، قرار دادن آلارم، تنظیم Switching برای تجهیز و دیگر امور، به کمک مهندسین خواهد آمد. قابلیت های این نرم‌افزار به قدری بالاست که تجهیزی که با آن  مرتبط شده را در حد یک Data logger ارتقائ خواهد داد، تجهیزاتی مانند سوئیچ فشار dv2-ps ، گیج های LEO Record , LEX1 توسط این نرم افزار با رایانه در ارتباط خواهند بود.

نرم افزار رابط CCS30

برخی تجهیزات به طور مستقیم از طریق کابل USB ، و برخی دیگر از طریق رابط K-114 A/B با PC در ارتباط خواهند بود شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز به عنوان تهنا نماینده رسمی KELLER در ایران آماده خدمت رسانی به شما گرامیان در زمینه تامین تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

کلیه تجهیزات این برند شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

راهنمای کار با نرم افزار رابط CCS30

ضمناً جهت سهولت بیشتر در کار کردن با این نرم افزار، با کلیک بر روی این لینک CCS30_Manual_en_en ، می توانید راهنمای آن را دانلود نمایید.

آنچه در این مطلب خواندید

0 0 رای ها
رتبه بندی
اشتراک
اطلاع دهید
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات