تماس بگیرید

Deghat Gostar Tajhiz
|
ترانسمیتر فشار
ترانسدیوسر فشار
گیج فشار دیجیتال
HandPump
PiloTREK
MicroTREK
MicroTREK
NIVOCAP
NIVOCAP
NIVOPRESS
KELLER Level Prob
NIVOTRACK
NIVOFLIP
EasyTREK
EasyTREK
EchoTREK
EchoTREK
NIVOFLOAT
NIVOCONT
NIVOMAG
NIVOPOINT
NIVOSWITCH
NIVOCONT
NIVOROTA
NIVOCAP CK
calog

درباره کالوگ (CALOG)

CALOG Instruments  در سال 1989 برای تولید ابزار دقیق ، با کیفیت بالا و الکترونیک صنعتی و کنترل یک یا چند پارامتر مانند دما، سرعت، جریان، وزن یا موقعیت شکل گرفت.

در سال 2010 Calog Instruments توسط Comtest (Pty) Limited خریداری شد که تست و کالیبراسیون تجهیزات را به بازار آفریقای جنوبی ارائه می دهد. 

برنامه تولید

این شرکت که یک تولید کننده پیشرو با فروش جهانی است، طیف زیر از ابزار دقیق کنترل فرآیند و سیستم های تخصصی را در بازارهای آفریقای جنوبی و بین المللی تولید و توزیع می کند.

کالیبراتورهای CALOG طیفی از کالیبراتورها و تسترهای فرآیند و لودسل های توسعه یافته محلی هستند.

6004  نشانگر وزن و فرستنده لودسل  برای انواع توابع توزین است. نشانگرهای دیجیتال  برای نمایش پارامترهای فرآیند مانند دما، فرکانس، جمع کردن، زمان و کاربردهای لودسل.

دارای نمایشگرهای راه دور و بسیار بزرگ!

 INSPECTA FFT  یک سیستم تشخیص نشت لوله صوتی است که به صورت محلی توسعه یافته است .  نیروگاه های برق در سراسر جهان اکنون از این تجهیزات برای تشخیص زودهنگام نشت لوله استفاده می کنند تا زمان خاموشی را کاهش دهند و از آسیب های بعدی جلوگیری کنند. پایگاه نصب شده شامل نیروگاه های آفریقای جنوبی، آلمان، استرالیا، ترکیه، هند، مالزی و چین است.

 

 

 RALLYTIME GPS ((TR)) یک سیستم مانیتورینگ رالی است که به صورت محلی توسعه یافته و دارای ارتباط رادیویی است که برای زمان‌بندی، مسیر و ردیابی ایمنی در رالی‌ها در سراسر آفریقای جنوبی، استرالیا و جامائیکا استفاده می‌شود. تمام رویدادهای قهرمانی رالی آفریقای جنوبی، مسابقات قهرمانی رالی آفریقا و اکثر رویدادهای قهرمانی منطقه ای آفریقای جنوبی با استفاده از Rallytime زمان بندی می شوند.  

گواهینامه

آزمایشگاه های تحقیق و توسعه این شرکت محصولات پیشرفته ای را طراحی می کنند که با قوانین اتحادیه اروپا مطابقت دارند و مطابق با استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 بین المللی ساخته شده اند.

Untitled 2
محصولات کالوگ

شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران آماده همکاری با ارگانهای دولتی ، خصوصی آزمایشگاه ها و دیگر مراکزی که به این تجهیزات نیاز دارند ، می باشد.

کلیه تجهیزات این برند با کارت ضمانت یکساله و ده سال خدمات پس از فروش تقدیم حضور شما گرامیان خواهد شد.

نمایندگی کالوگ