تماس بگیرید

Deghat Gostar Tajhiz
|
ترانسمیتر فشار
ترانسدیوسر فشار
گیج فشار دیجیتال
HandPump
PiloTREK
MicroTREK
MicroTREK
NIVOCAP
NIVOCAP
NIVOPRESS
KELLER Level Prob
NIVOTRACK
NIVOFLIP
EasyTREK
EasyTREK
EchoTREK
EchoTREK
NIVOFLOAT
NIVOCONT
NIVOMAG
NIVOPOINT
NIVOSWITCH
NIVOCONT
NIVOROTA
NIVOCAP CK

تمامی اطلاعات مربوط به این ترانسمیتر پرفروش و کاربردی اعم از دیتا شیت، راهنمای سیم بندی، فیلم، عکس و غیره را در این صفحه مشاهده می نمایید.

سنسور فشار 21Y یک ترانسمیتر قلمی – سوزنی و خروجی آنالوگ (هم، نوع جریانی (دو سیم 20 – 4 میلی آمپر) و هم، نوع ولتاژی یا سه سیم (10-0 ولت ) می باشد.

این می تواند مشخصات یک ترانسمیتر بسیار کاربردی باشد در اکثر صنایع ( غذایی، دارویی، صنعت، دیگ های بخار، مدار های فرمان و …) جایگزین بسیار مناسب و مقروم به صرفه ایی برای ترانسمیتر های با قیمت نجومی می باشد.

 

تصاویر انواع مختلف ترانسمیتر 21Y

البته قیمت مناسب این محصول از ارزش ها و اصالت آن چیزی کم نخواهد کرد؛ زیرا کمپانی سوئیسی KELLER ، این تجهیز را در انواع مختلف (کابلی ، mPm-393 ، M12x1، Packard plug ، GSP ) توسط نماینده انحصاری خود در ایران تامین خواهد نمود.

جهت استعلام قیمت و موجودی با ما تماس بگیرید. راه های مختلف ارتباط با ما و آدرس ما در شبکه های اجتماعی را در بخش ارتباط با ما مشاهده نمایید.

دیتا شیت ترانسمیتر فشار 21Y

پسورد فایل فشرده: deghatgostartajhiz

آموزش نحوه نصب و سیم بندی سنسور فشار های جریانی

ضمانت - اصالت

این تجهیز را فقط از شرکت مهندسی دقت تجهیز ، به همراه شماره سریال هک شده روی محصول و بسته بندی اورجینال به همراه کارت ضمانت  دریافت نمایید.

ضمناً با وارد نمودن اطلاعات تجهیز خریداری شده شامل شماره فاکتور و یا شماره سریال هک شده روی تجهیز  ، در این قسمت ، می توانید از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید.

سنسور فشار 21Y
کارت گارانتی تجهیزات شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز