جستجو

KELLER Pressure Transducer 7LD

7LD

سنسورهای فشار سری 7LD از تکنولوژی چیپ در روغن استفاده می‌کنند. که توسط شرکت KELLER توسعه یافته است و یک سلول اندازه‌گیری فشار، جبران دمای دیجیتال و پردازش سیگنال را در یک محفظه فشرده از فولاد ضد زنگ یا هستلوی ادغام می‌کند.

تکنولوژی چیپ در روغن یا chip in oil

با تکنولوژی چیپ در روغن(chip-in-oil)، چیپ پردازش سیگنال مستقیماً در کنار چیپ سنسور فشار درون محفظه فلزی پر از روغن قرار دارد. از آنجا که هیچ مدار یا سیم خارجی حامل الکتریسیته وجود ندارد، در هنگام تولید، امکان فشرده سازی بیشتر سامانه وجود دارد و محصولات بسیار مقاوم در برابر تأثیرات محیطی مانند رطوبت، ارتعاشات، شوک‌ها و تداخل‌های الکترومگنتیک هستند.

retina full 5de4e6830203b

این سنسورها بسیار مقاوم در برابر تأثیرات محیطی هستند و نتایج اندازه‌گیری بسیار دقیق را به صورت سیگنال خروجی دیجیتال ارائه می‌دهند. رابط I2C و ولتاژهای تامین کم این امر را آسان می‌کنند که در سیستم‌های مبتنی بر میکروکنترلر ادغام شوند. مصرف بسیار پایین انرژی، ایده‌آل برای دستگاه‌هایی است که با باتری کار می کنند. سری D ایده‌آل برای راهکارهای اینترنت اشیا است.

7L back

صنعت مهمی که این سنسور فشار کاربردی و با دقت (± 0,15 %FS) می تواند در آن بدرخشد، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است. حال خواه پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی یا فاز های استخراج و یا تولید فراورده های پتروشیمی.

در ادامه دلیل این انتخاب را به طور کامل بسط خواهیم داد.

در اکثر موارد، سطح پر شدن داخل مخازن و ظروف شیمیایی نه به صورت دقیق اندازه‌گیری می‌شود و نه به صورت بصری از بیرون قابل رویت است. اما با استفاده از یک سنسور فشار دقیق و کارا، می‌توان این موضوع را بررسی و نظارت مداوم بر محتوای مخزن در طول حمل و نقل انجام داد.

با اندازه‌گیری فشار در داخل مخزن و محاسبه فشار کل مخزن، می‌توان به‌روزرسانی‌های لازم را برای مانیتورینگ مواد شیمیایی مطابق با استانداردهای مربوط فراهم کرد.

علاوه بر این با استفاده از فناوری اینترنت اشیا (IoT)، این اطلاعات به‌صورت برخط  منتقل و دسترسی به آن‌ها برای اعمال تصمیمات سریع در مواقع اضطراری فراهم می‌شود.

با نظارت جامع بر توزیع شیمیایی و استفاده از سنسورهای فشار، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌توانند امنیت و سلامت محصولات خود را در طول فرآیند توزیع تضمین کنند. این سیستم نظارتی جامع، اطلاعات به‌روز و قابل دسترس را فراهم می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل یا حادثه، امکان پاسخ سریع وجود دارد.

دقیقا پرسنل پالایشگاه ها و پتروشیمی ها می دانند در این مقاله منظور از “پاسخ سریع” چیست و داشتن اطلاعات جامع برای تصمیات اساسی و در لحظه می تواند جان و مال حتی یک استان را حفاظت کند.

به‌طور کلی، نظارت جامع بر توزیع شیمیایی امری اساسی برای اطمینان از ایمنی افراد و محیط زیست است. با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته و اتصال به اینترنت اشیا، توزیع‌کنندگان می‌توانند به‌طور موثری خطرات مرتبط با برخورد و حمل و نقل مواد شیمیایی را مدیریت کنند.

دیتاشیت سنسور های فشار KELLER از مدل 4LD تا 9LD

دستورالعمل سنسور فشار ، سری های L-LC-LD

Untitled 1