جستجو
Calog

چرا CALOG ؟

CALOG یک کمپانی واقع در آفریقایی جنوبی متخصص در تولید انواع کالیبراتور با کیفیت بالا ، قیمت مقرون به صرفه و نمایندگی معتبر در ایران است.

Calog LC II

دستگاه کالیبراتور لودسل دو کالوگ مناسب برای آزمایش لودسل‌های چهار و شش سیمی می‌باشد، بررسی شکست عایقی، کالیبراسیون و شبیه‌سازی سیستم‌های وزن‌گیری. این دستگاه قادر است تعادل صفر لودسل، مقاومت ورودی، مقاومت خروجی، تعادل پل و تست عایقی با ولتاژ ۵۰ ولت DC از پل به شیلد، پل به بدنه و شیلد به بدنه را بررسی کند.

کالیبراتور لودسل دو کالوگ یک دستگاه کالیبراتور دقیق دستی است که به طور خاص برای آزمایش لودسل‌ها، شکست عایقی و کالیبراسیون یا شبیه‌سازی سیستم‌های وزن‌گیری طراحی شده است. کافی است یک لودسل استرین گیج را به ترمینال‌های پیچ و تنظیم “تست لودسل” را فشار دهید. گرافیک‌های پشت نوری، چهار یا شش سیم، تعادل صفر، مقاومت ورودی یا خروجی و تعادل پل را نشان می‌دهد. سپس می‌تواند تست عایقی ۵۰ VDC از پل به شیلد، پل به بدنه و شیلد به بدنه را انجام دهد.

برای آزمایش و کالیبراسیون سیستم، کالیبراتور لودسل  CALOG II می‌تواند به طور همزمان mV (با نمایش یونیت)، ولتاژ تحریک و mA را اندازه‌گیری کند. در حالت source، که برای آزمایش پیش کالیبراسیون تقویت‌کننده لودسل استفاده می‌شود، می‌تواند سورسی قابل اعتماد برای واحد mV باشد،  در حالت شبیه‌سازی، این دستگاه تبدیل به یک منبع شده و  سیگنال mA را به اتاق کنترل یا SCADA می فرستد.

calog cell II کالیبراتور لودسل

Calog - Pressure II

ویژگی ویژه دستگاه  Calog – Pressure II اندازه‌گیری فشار و کالیبره ابزارهای است که اساس پیکربندی آنها حلقه های جریان یا می باشد. این دستگاه قادر به اندازه‌گیری، منبع‌دهی و شبیه‌سازی فشار است. همچنین، می‌تواند ولتاژ DC و پیوستگی مدار را نیز اندازه‌گیری کند. از طریق سنسورهای فشار قابل تعویض، کاربران می‌توانند به راحتی به انواع گسترده‌ای از سنسورهای فشار متصل شوند. این دستگاه قابلیت اندازه‌گیری همزمان فشار و جریان را برای آزمون I/P فراهم می‌کند. همچنین، ویژگی آزمون سوئیچ فشار، کالیبراسیون دقیق و ایمن سوئیچ‌های فشار را تضمین می‌کند. CALOG – PRESSURE II دارای قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها بر روی کارت SD است که امکان دانلود آسان آن به کامپیوتر از طریق پورت USB داخلی دستگاه را فراهم می‌کند. این داده‌ها قابل استفاده در اکثر فرمت‌های جدولکردن متداول می‌باشد. اندازه کوچک، استفاده از باتری لیتیوم یون و دقت بالا، CALOG – PRESSURE II را به منظور کالیبراسیون در محیط‌های صنعتی بسیار مناسب می‌سازد.

Cover Slide CALOG 1

انواع مدل ها...

دستگاه های مختلفی را توسط تجهیزات CALOG میتوان کالیبره کرد که هر کمیت با نام مدل آن تجهیز قابل شناسایی است. در زیر بخشی از این تجهیزات را ملاحظه می نمایید.

calog cell II کالیبراتور لودسل
Calog LC II
Calog Pressure II
Calog - Pressure II
Calog LCDisplay
Calog - LC Display
کالیبراتور جریان
Calog Loop II
Calog Temp
Calog Temp