تماس بگیرید

ویرایش محتوا

تمامی اطلاعات مربوط به این ترانسمیتر پرفروش و کاربردی اعم از دیتا شیت، راهنمای سیم بندی، فیلم، عکس و غیره را در این صفحه مشاهده می نمایید.

سنسور فشار 21Y یک ترانسمیتر قلمی – سوزنی و خروجی آنالوگ (هم، نوع جریانی (دو سیم 20 – 4 میلی آمپر) و هم، نوع ولتاژی یا سه سیم (10-0 ولت ) می باشد.

این می تواند مشخصات یک ترانسمیتر بسیار کاربردی باشد در اکثر صنایع ( غذایی، دارویی، صنعت، دیگ های بخار، مدار های فرمان و …) جایگزین بسیار مناسب و مقروم به صرفه ایی برای ترانسمیتر های با قیمت نجومی می باشد.

 

تصاویر انواع مختلف ترانسمیتر 21Y

البته قیمت مناسب این محصول از ارزش ها و اصالت آن چیزی کم نخواهد کرد؛ زیرا کمپانی سوئیسی KELLER ، این تجهیز را در انواع مختلف (کابلی ، mPm-393 ، M12x1، Packard plug ، GSP ) توسط نماینده انحصاری خود در ایران تامین خواهد نمود.

جهت استعلام قیمت و موجودی با ما تماس بگیرید. راه های مختلف ارتباط با ما و آدرس ما در شبکه های اجتماعی را در بخش ارتباط با ما مشاهده نمایید.

دیتا شیت ترانسمیتر فشار 21Y

پسورد فایل فشرده: deghatgostartajhiz

آموزش نحوه نصب و سیم بندی سنسور فشار های جریانی

ضمانت - اصالت

این تجهیز را فقط از شرکت مهندسی دقت تجهیز ، به همراه شماره سریال هک شده روی محصول و بسته بندی اورجینال به همراه کارت ضمانت  دریافت نمایید.

ضمناً با وارد نمودن اطلاعات تجهیز خریداری شده شامل شماره فاکتور و یا شماره سریال هک شده روی تجهیز  ، در این قسمت ، می توانید از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید.

سنسور فشار 21Y
کارت گارانتی تجهیزات شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز