تماس بگیرید

Deghat Gostar Tajhiz
|

آنچه در این مطلب می خوانید

Pressure Transmitter

انواع خروجی در ترانسمیتر ها

ترانسمیترها بر اساس نوع خروجی به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم میشوند.

خروجی های آنالوگ

ترانسمیتر هایی که از پلتفرم آنالوگ برای ارسال خروجی استفاده میکنند، اغلب اطلاعات را به صورت پالس هایی بر اساس جریان (آمپر) یا ولتاژ ارسال می کنند.

خروجی های جریانی که اصطلاحاً در بازار به خروجی های دو سیم معروف هستند متداول ترین نوع خروجی در بین ترانسمیتر ها هستند. معمولاً این ترانسمیتر ها 4 پایه دارند که طبق دیتا شیت تجهیز، دو پایه از آن مورد استفاده قرار میگیرد؛ به این صورت که یک پایه به عنوان +Vcc یا منبع تغذیه، و پایه دیگر به عنوان گراند (GND) و خروجی (Out) به طور همزمان سیم بندی میشوند.

در این سیستم، ترانسمیتر، منبع تغذیه و تجهیز فرمانپذیر ( در اینجا، آمپرمتر) به صورت یک لوپ و سری با هم در ارتباط خواهند بود

نظر به سوالات مکرر همراهان همیشگی شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز، در این مطلب قصد این را داریم تا نحوه ی صحیح سیم بندی ترانسمیتر های فشار KELLER را به صورت عملی و تصویری آموزش دهیم و از آنجا که این امر یکی از پرکاربرد ترین کار ها در خصوص ابزار دقیق می باشد؛ قطعا همراهی با ما تا انتهای کلیپ خالی از لطف نخواهد بود.

sim bandi jaryani

نوع دیگری از خروجی های آنالوگ، ترانسمیتر های ولتاژی معروف به سه سیم  هستند. در این نوع خروجی معمولاً یک پایه به عنوان GND ، یک پایه به عنوان منبع تغذیه و پایه دیگر خروجی ، لحاظ خواهند شد.

ترانسمیتر فشار کلر

خروجی های دیجیتال

اگر شکل موج خروجی های آنالوگ را روی نمودار بیاوریم با یک نمودار سینوس/کسینوسی مواجه خواهیم بود اما در خروجی های دیجیتال ما با نمودار باینری ( صفرو یک) مواجه هستیم.

خروجی های دیجیتال در ترانسمیتر های مختلف انواع مختلفی دارند که شاخص ترین آنها خروجی های RS-485 ، RS-232 USB ، miniUSB ، HART هستند.

بسیاری از تجهیزات کمپانی KELLER و Nivelco که شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز نماینده انحصاری این شرکت ها در ایران میباشد؛ از یکی از این پلتفرم ها برای ارائه خروجی استفاده میکنند

به طور مثال در محصولات KELLER گیج دیجیتال LEO5 از خروجی miniUSB یا ترنسمیتر فشار 33X از خروجی RS-485 استفاده می کنند.

در تجهیزات کمپانی NIVELCO علاوه بر خروجی های آنالوگ، از خروجی HART نیز بهره برده می شود..

لازم به ذکر است در تجهیزات با خروجی دیجیتال با توجه به دیتاشیت آن محصول می توان از پایه های RS-485 به طور جداگانه، خروجی آنالوگ هم دریافت نمود.

کمپانی KELLER سازنده انواع تجهیزات ابزاردقیق، تخصصی حوزه سنجش فشار می باشد.

تولید انواع ترانسمیتر، ترانسدیوسر، گیج دیجیتال، انواع پمپ دستی و کالیبراتور فشار از تخصص های این کمپانی می باشد.

شرکت مهندسی دقت گستر تجهیز به عنوان نماینده انحصاری KELLER در ایران، تامین کننده دست اول محصولات این شرکت در ایران می باشد و کلیه تجهیزات را با کارت ضمانت یک ساله تقدیم حضور شما گرامیان می نماید.

ترانسمیتر فشار 21Y از پرکاربرد ترین تجهیزات KELLER در بازار ایران می باشد که با یک خروجی جریانی ( دوسیم ) و رنج فشار های بسیار وسیع و قیمت بسیار به صرفه در مقایسه با همردیفان خود در برندهای مطرح دیگر، گوی سبقت را از آنان ربوده.

انواع کانکشن مکانیکی و الکتریکی (انواع سوکتی، کابلی) و موجودیت این کالا در بازه ی گسترده نیز، مزید بر این علت شده.

جهت سفارش و استعلام قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان فروش حرفه ایی ما با توجه به نیاز و درخواست شما بهترین انتخاب را پیش روی شما خواهند گذاشت.

44894763,65,68,80

Whatsapp: 09020162864

Telegram: DGTCo

E-Mail: sales@deghatgostar.com

 

نشانی: تهران-میدان پونک-خیابان شهید فلاح زاده(همیلا)-خیابان اورک-کوچه چهارم-پلاک2-طبقه3

آنچه در این مطلب خواندید

0 0 رای ها
رتبه بندی
اشتراک
اطلاع دهید
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات